Su analizi hizmeti ile ilgili;
-Şikayetlerinizi "dokümanlar" sekmesinde yeralan "Şikayet Formu" nu doldurarak "gönder" butonu ile adanahsl@saglik.gov.tr mail adresimize ulaşımını sağlayabilirsiniz.
-Ayrıca şikayetlerinizi F68 -ŞİKAYET FORMU nu doldurarak elden veya posta yoluyla "iletişim" sekmesinde yeralan adresimize gönderebilirsiniz.
*Şikayetlerinizin nasıl çözümlendiğini
ŞİKAYET İŞ AKIŞ ŞEMASI.pdf
veya
PR19 - ŞİKAYETLER PROSEDÜRÜ.pdf
inceleyerek bilgi alabilirsiniz.
(Şikayetiniz ile ilgili bilgi almak istiyorsanız adınızı, soyadınızı, adresinizi veya telefonunuzu belirtmeniz gerekmektedir. Kimlik/iletişim bilgileri belirtilmeyen şikayetler laboratuvar faaliyetlerinin iyileştirilmesi için fırsat olarak değerlendirilir, geri bildirim yapılamaz.)
(*)Adana Halk Sağlığı Laboratuvarı şikayetiniz ve kimlik/iletişim bilgilerinizle ilgili olarak gizlilik ilkesine uymayı taahhüt eder.
*Şikayetleriniz ile ilgili süreç aşamaları aşağıdaki linklerde mevcuttur